Uitbating dienstencentrum

In het kader van de uitbating van haar dienstencentrum, gelegen aan de Engelse Hof 10/4, stelt het AGB kantoorruimten en een multifunctionele vergaderruimte samen met een globaal pakket ter beschikking.

Het dienstencentrum wordt in eerste instantie door het AGB Lanaken gebruikt voor de organisatie van het Directiecomité en de Raad van Bestuur. Ook de directeur en de boekhoudster van het AGB Lanaken hebben er permanent een bureau. De overige beschikbare ruimten zullen ter beschikking gesteld worden aan diverse gebruikers.

 

De volgende diensten worden binnen een globaal dienstenpakket, als basisdienst, ter beschikking gesteld tegen betaling van een forfaitaire basisvergoeding :

  • gebruik van volledig gemeubileerde kantoorruimten (deze omvatten minimaal een bureautafel, een bureaustoel, een telefoontoestel, een kast en een internetaansluiting per werkplek)
  • volledig uitgeruste vergaderzalen met projectscherm en dranken
  • vrije toegang en recht van gebruik op alle gemeenschappelijke ruimten zoals het onthaal, de gangen, het sanitair, de lift, administratieve lokalen (met kopieerapparaat, faxmachine en scanner) alsook de keuken met o.m. koffiezetmachine, microgolf, etc.
  • recht op het gebruik van de gemeenschappelijke bureautica zoals onder meer een kopieerapparaat, een faxmachine, een scanner, een printer en klein kantoormateriaal
  • recht op het gebruik van de gemeenschappelijke ICT-infrastructuur (o.a. de telefoon- en internettoegang in de uitgeruste lokalen en vergaderzalen, patch pannel, telefooncentrale) alsook telefoontoestellen in de uitgeruste lokalen en vergaderzalen.
  • recht op regelmatige schoonmaak en algemeen onderhoud van de lokalen en de gemeenschappelijke ruimten en faciliteiten.
  • recht op permanent onthaal gedurende de openingsuren & ontvangst en verdeling van de post

Daarnaast zullen de gebruikers ertoe gehouden zijn het huishoudelijk reglement voor redenen van gezondheid en veiligheid, brandbeveiliging of enige andere reden, strikt na te leven.

 

De forfaitaire basisvergoeding van deze standaarddiensten dekt verder alle lasten en belastingen met betrekking tot het gebouw en de uitrusting van het dienstencentrum alsook de lasten van water, energieverbruik en verwarming.

Het dienstencentrum biedt haar diensten elke weekdag (ma-vr) per dagdeel tegen de volgende tarieven aan :

  • polyvalente vergaderzaal : € 150, excl. BTW
  • kantoorruimte 't Brein : € 30, excl. BTW
  • kantoorruimte 't Verdiep : € 30, excl. BTW
  • Mensa : € 20, excl. BTW

Een dagdeel is ofwel :

  • tijdens de kantooruren : 9u tot 12u of 14u tot 17u
  • na de kantooruren : na 17u  

AGB Lanaken

Reserven kan via:

-Het nr. 089/739.850 (balie)

-e-mail: vrijetijdinfopunt@lanaken.be

-Balie: vrijetijdsinfopunt  (Aan de Engelse Hof 10/3)