Solliciteren

Bij het gemeentebestuur zijn er regelmatig openstaande vacatures. Spontaan solliciteren loont dan ook de moeite.

Iedereen die graag de handen uit de mouwen steekt en ten dienste wil staan van de bevolking, is bij ons van harte welkom. We zoeken immers regelmatig gemotiveerde medewerkers voor technische, sociale en administratieve jobs.

Hoe aanvragen en verkrijgen? 

Met een sollicitatieformulier en een kopie van uw behaalde diploma kan u zich in het sollicitantenbestand van de Gemeente Lanaken registreren. U krijgt hiervan binnen de 3 weken een schriftelijke bevestiging en uw inschrijving blijft één jaar geldig. Tenzij u voor de vervaldatum een verlenging aanvraagt.

Het formulier kunt u aan de rechterzijde van deze pagina downloaden en per e-mail terugsturen naar de dienst personeelszaken.

Als er een vacature is waarvoor u met uw diploma en/of ervaring in aanmerking komt, wordt u door ons verwittigd en kan u deelnemen aan een selectieprocedure.

Voor actuele vacatures kan u hier terecht.